دستگاه های صنعتی

تماس بگیرید

09128730591

اسپری پرکن

فروش دستگاه پرکن اسپری بدن

فروش دستگاه پرکن اسپری بدن از طریق این سایت صورت می گیرد. این دستگاه ها جهت پر کردن اسپری در صنایع مختلف به صورت کاملا استاندارد به کار برده می شود.

ساخت دستگاه پرکن اسپری بدن

دستگاه های اسپری پرکن از نمونه دستگاه ها در حوزه پرکن می باشد. این دستگاه ها در صنایع مختلف شیمیایی، بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت این مدل دستگاه ها با هدف رفع نیاز تولیدی ها و کارخانجات بزرگ و کوچک، در داخل و حتی خارج از کشور بوده و تولید کنندگان داخلی را از نمونه دستگاه های خارجی گران قیمت بی نیاز کرده است.

دستگاه پرکن اسپری بدن

انواع دستگاه پرکن اسپری

ماشین آلات پرکن اسپری از لحاظ کارایی، ظرفیت تولید و اندازه با هم متفاوت هستند. دستگاه های نیمه اتومات کارایی کمتر و ظرفیت تولید پایین تری دارند و همچنین فضای کمتری را اشغال می نمایند. جهت استفاده در کارگاه های کوچک خریداران می توانند از نمونه دستگاه های نیمه اتومات که قیمت پایین تری هم دارند استفاده نمایند.

اسپری پرکن

موارد استفاده از دستگاه پرکن اسپری

اسپری ها در صنایع مختلف و متنوعی و در حوزه های متفاوتی به کار برده می شوند. دستگاه های پرکن اسپری می توانند جهت پر کردن اسپری های حشره کش، خوشبو کننده های بدن، اسپری رنگ، سیلیکون، جوشکاری CO2، برف شادی، گاز فندک، لاستیک شور، لاک پاک کن، براق کننده ماشین، روغن، انواع چسب، زعفران و غیره به کار برده شوند.

پرکن اسپری

قیمت فروش دستگاه پر کن اسپری

با توجه به اینکه این دستگاه ها از متریال استاندارد و با کیفیتی ساخته شده اند، دارای قیمتی استثنایی می باشند. بنابراین با هزینه پایین تر نسبت به دیگر گروه های تولیدی، دستگاهی با کیفیت و مرغوب را خریداری می کنید که تا مدت ها نیاز به سرویس و نگه داری نخواهد داشت.

اسپری پرکن

دستگاه پرکن اسپری بدن از بهترین نوع پنوماتیک موجود می باشد و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دستگاه مورد نظر خود، با شماره های زیر در تماس باشید.