دستگاه های صنعتی

تماس بگیرید

09128730591

تیوپ کرم

خرید دستگاه تیوپ پرکن کرم آرایشی

دستگاه تیوپ پرکن کرم آرایشی یکی از ماشین آلات پر فروش در عرصه تولید و عرضه پرکن ها است. امروزه بسته بندی تیوپی به یکی از پر تقاضا ترین نوع بسته بندی تبدیل شده است.

تولید دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه های پرکن تیوپ دارای تجهیزات پیشرفته ای هستند و با رعایت دقت و استاندارد های روز بهترین بسته بندی را ارائه می دهند.
در عملیات پر کردن تیوپ ها نیازمند چندین سیستم مختلف نظیر سیستم های تیوپ گذار، سنسور های تشخیص نقطه سیاه، سیستم های ته بندی متناسب با جنس تیوپ و مواردی از این دست هستیم که همگی این موارد در دستگاه های تولید شده در این مجموعه موجود است.

تیوپ پرکن تمام اتوماتیک

دستگاه تیوپ پرکن کرم آرایشی

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی در بسته بندی های تیوپی وارد بازار می شوند. محصولاتی نظیر انواع پمادها، رنگ مو، کرم های مرطوب کننده، کرم پودر و غیره به صورت تیوپی بسته بندی می شوند.

تیوپ کرم

مواد آرایشی و بهداشتی به علت حساسیت بهداشتی بالا و لزوم رعایت کامل موازین بهداشتی باید به طوری کاملا استاندارد و با دقت بالایی بسته بندی شوند. لذا بهترین دستگاه های پرکن برای این مواد دستگاه های تیوپ پرکن موجود در این مجموعه هستند.
جنس قطعات به کار رفته در تولید دستگاه به خصوص قسمت های درگیر با مواد از فلز ضد زنگی می باشد که به هیچ وجه با مواد وارد واکنش نمی شوند.

دستگاه تیوپ پرکن کرم

خرید دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه های تیوپ پرکن دارای عملکرد های تمام اتومات و نیمه اتومات هستند.
خرید هر کدام از دستگاه ها با توجه به چند فاکتور زیر انجام می شود:

  • ظرفیت تولید و بسته بندی مواد در کارخانه مورد نظر
  • بودجه در نظر گرفته شده برای خرید دستگاه
  • فضای مورد نظر در کارخانه برای قرار گیری دستگاه

خریداران محترم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید.