دستگاه های صنعتی

تماس بگیرید

09128730591

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

خرید دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات با کیفیت

خرید دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات با کیفیت و دارای قیمتی مناسب، می تواند خط تولید یک کارخانه را روحی تازه ببخشد. انتخاب یک دستگاه مناسب که جنس قطعات آن از فلز مرغوب و ضد زنگ می باشد، امری بسیار مهم تلقی می شود.

کاربرد دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات در صنعت

امروزه اغلب تولید کنندگان به این فکر هستند که محصولات تولیدی خود را چگونه بسته بندی و عرضه نمایند، تا مورد توجه و رضایت مصرف کنندگان قرار بگیرد. یکی از بهترین بسته بندی ها برای مایعات، به صورت اسپری و افشانه می باشد.

اسپری

بیشترین کاربرد اسپری پرکن در خوشبو کننده ها است. قرار گرفتن مایع معطر با مقداری گاز در قوطی اسپری، موجب مصرفی راحت و بهینه خواهد بود.
تولید کنندگان رنگ نیز می توانند مایع رنگی تولید شده را در غالب اسپری به بازار ارائه دهند که بسیار پر کاربرد می باشد.
در صنعت علم پزشکی نیز اسپری ها نقش مهمی را ایفا می کنند. تولید اسپری آسم، اسپری های بی حسی و ضد عفونی کننده و غیره از این جمله می باشند.
پر کردن اسپری حشره کش، مواد شیمیایی، اسپری گاز فندک، اسپری های صنایع خودرویی و بسیاری از صنایع دیگر از کاربرد های دستگاه پرکن اسپری است.

دستگاه پرکن اسپری

انواع دستگاه اسپری پرکن

  • دستگاه اسپری پرکن تمام اتومات
  • دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

تفاوت این دو دستگاه در عملکرد اپراتور در کار با دستگاه می باشد.

نحوه عملکرد دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات از سه قسمت مهم تشکیل شده است:

  • پرکن
  • پرچ کن
  • گاز زن

این سه مرحله در یک فیکسچر به صورت خطی قرار دارند. در ابتدای کار قوطی خالی توسط اپراتور در زیر قسمت پرکن قرار می گیرد و بعد با فشردن پدال، پروسه ی تزریق انجام می پذیرد. با قرار دادن قوطی بعد، قوطی اول در زیر هد پرچ کن قرار گرفته، بعد از قرار دادن والو بر روی قوطی اول پروسه ی تزریق و پرچ انجام می گیرد.
در آخر اپراتور با قرار دادن قوطی سوم، قوطی اول در زیر نازل تزریق گاز، قوطی دوم در زیر هد پرچ کن و قوطی سوم در زیر نازل پرکن قرار می گیرد که با فشردن پدال، پروسه ی کلی دستگاه شکل خواهد گرفت.

دستگاه اسپری پرکن

خرید دستگاه پرکن اسپری نیمه اتومات با کیفیت بالا

اگر به دنبال یافتن گروه صنعتی تولید کننده با بالاترین کیفیت در ساخت دستگاه ها هستید، این مجموعه تولیدی را انتخاب کنید.
دستگاه های عرضه شده توسط این مجموعه، دارای مجهزترین تکنولوژی های روز دنیاست و می تواند نیاز شما را به دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات کاملا رفع نماید.

پرکن اسپری

جهت کسب اطلاعات فنی تر و همچنین نحوه سفارش دستگاه مورد نظر خود، با شماره های زیر در تماس باشید.